Rasa bosan + relax...camne tu??


Assalamualaikum...
arini puye cerita aku nak bgtw aku rse relax dan bahagia beb...
pasai ape??
pasai xpyah tension2...dan leh buat suka ati aku je...
em, beginilah rse bhgianya duduk uma...
hahaha..
tapi dalam rse relax2 jugak, actually rse bosan jugak...
yela, duet xmsok kan..
so, kne la tanggung risikonye..
bila keje rse nak duduk uma..
bile dah duduk uma, rse bosan lak...
adehh, macam mane tu...
em, xpelah...sementara belom start kje ni...aku enjoy je la dulu..
release tension, relax kn badan..
tol x??hahaha.
bile dok uma ni, dok tunggu2 bile la gaji aku nk masok...
rse mcm besok nk tpon cmpany lame aku tu la...
bile da dpt, leh lah belanje fmily aku mkn..
lgpon kelmarin, ari jadi mak aku...
so, lau dpt gaji ni, leh skli belanje tros...
xgitu??huhu.
hope dpt la gaji aku...
jgn dorg wat taik gn aku sudahlah...
ade nanti nk kne gan aku ti...
ceh...mcm berani sgt aku ni..haha

tu saje nk kongsikan dgn kamu kamu dn kamu...
nanti aku post lagi yep..
bye semua..
assalamualaikum..
seeee yaaa!!!


No comments:

Post a Comment

 
♥ Copyright © 2014 ♥