Seriusly, mmg nervous giler!! ^_^

Assalamualaikum...wahai pembace diluar sane.
em, hari ini saja nak kongsi cerita..
hal ini mengenai pengalaman first time aku yang sangat nervous...
seriusly, memang kecut perut.
HAHA
semalam..aku..aku ini dikejutkan dengan kedatangan my "future in-law"
ke rumah aku yang comel ni...CEWAH!!!
memang tidak diduga, memang tidak dapat dibayangkan...
memang tidak dapat disangkal lagi kenyataan itu..
MEREKA DATANG KE RUMAH AKU...!!
itu kenyataan yang harus diterima..
percaya tidak percaya, benda dah pon terjadi...
semuanya berlaku sekelip mata...
bagai nak pengsan sekejap ketika itu.
mereka hantar rombongan MERISIK ke??
opppssss, cer korang teka...
maybe ye maybe bukan
who knows??
actually, bukan...tak merisik or meminang pon...
mereka sebenarnye nak pergi KULAI..
so,mereka just singgah sahaja temankan en.boyfriend pulangkan kereta.
ahli keluarga dia yang datang cuma ayah, mak, 2 kakak dan 1 adik lelaki dia...
walaupon, mereka hanya singgah sekejap,
tapi aku tetap nervous...sampai buat aku berpeluh...
(maybe kerana nervous sangat)
sebelom ini, aku tidak pernah berpeluang jumpa family dia...
maybe kerana itu aku jadi gugup seketika..
aku kurang bercakap, mak aku yang banyak cakap...
memang xtau kenapa boleh jadi sebegitu...
tapi itulah kenyataannya...
aku memang akan jadi pemalu gila dengan orang yang aku baru kenal or jumpa...
tidak tahu macam mana nak ubah sifat ini...
tapi selepas 2, 3 or 4 kali jumpa, aku dah boleh biasakan diri aku...
aku takot mereka ingat aku ini sombong...
alahai, takotnya aku...
tp en.boyfriend cakap,
"jangan takot...tak apa-apa...jangan risau"
GILA ape...mana mungkin aku tak risau...
ofcos lah risau...sampai sekarang aku asyik pikir je pasal hal ni...
bukan itu saje, ada benda yang berlaku pada hari itu yang buat aku malu sesangat..
malas nak citer...open sangat pulak nanti..HAHA
seriusly, memang kecut perut.
Allah sahaje yang tahu betapa nervousnya aku time tu...


p/s : harap lepas ini, boleh ubah sifat ini...doakan aku ye.

okeyh sampai sini jelah cerita aku.
semoga dapat menjadi pedoman dan ikhtibar kepada anda diluar sana...
AMIN.

Wassalam. ^_^

2 comments:

  1. tu diaa..tu diaaa tu diaa...
    da jumpa mother inlaw la seyh..hahah
    tahniah..kahkahkah

    ReplyDelete
  2. JAHAT GILER..
    xdijangka dok...hahaha

    ReplyDelete

 
♥ Copyright © 2014 ♥