MemBaZiR OkEyH!!!



Assalamulaikum...
hari ini nak meluahkan rase tidak puas hati...
Apa yang tidak puas hati ini atikah??
em, semuanya pasal KONVO lah..
Semuanya bayaran mahal-mahal...
duet untuk konvo sahaja rm220..
lepas itu nak kena beli baju sekali...
untuk siswa lelaki, sut kemeja putih atau baju melayu hitam.
siswa perempuan pulak, baju kurung or kebaya putih termasuk tudung.
kalau setakat tudung, memang tak kesah sangat. banyak tudung putih.
tapi baju??
alahai, dah lah terpaksa bayar duet konvo yang mahal tu,
pastu nak kena beli baju lagi...
budak yang dah kerja pon merungut...apatah lagi budak
yang belom kerja macam aku nih...
nasib badan...actually aku malas nak buang duet cos kat rumah dah ada
baju putih kakak aku punye...ingat nak rembat je..haha.
tapi baju tu ada bunga-bunga merah...agk banyak jugak la..
sorang kawan aku cakap boleh, ada pulak cakap macam tak boleh...
so, malas nak pikir panjang...
da alang2 my mom kasi duet, so aku beli je la baju baru...
MEMBAZIRNYA!!!
ish, geram2...

No comments:

Post a Comment

 
♥ Copyright © 2014 ♥