~ Bazar Karat ~

Assalamualaikum
 buat kamu2 sume...
syukur alhamdulillah kerana kite berpeluang untuk bersame lgi...
mendengarkan cerita2 aku kt blog yg xseberapa ni...
em, aritu kesihatan pon xbaik...
nk tulis blog pon jdi tergendala...
tp syukur la kesihatan da kembali pulih...
so, arini aku nk berceloteh pasal BAZAR KARAT la pulak...
buat makluman sume, bazar karat ni terletak kt bandar JB
bazar ni dibukak setiap ari seawal kul 8 mlm smpi la 2-3 pagi...(rasenye kot)
byk barang2 dijual kt sini...sumenye korg leh dpt gn harge murah.
ade jual BAJU, SLUAR, CD, TUDUNG...
dn mcm2 lgi la..
warung2 makan pon ade...
jgn risau la..hehe.
tmpat ni bole dikatekan famous jgk la...
kpd sesape yg kaki shopping barang murah, BAZAR KARAT la tmptnye...
huhu
em, dlu sblom nk dimulekan cerita, aku xpernah pegi bazar karat...
serius giler...mmg xpernah.
kelakar x??
name je org jb org johor tp xpernah pegi bazar karat ni.
mmg kecian sgt aku ni..hahaa
aku ni sllu jalan2 CS tp xpernah berpeluang singgah bazar karat.
xtau la naper.
tp akhirnye....1 hari aku berjaye jgk smpi ke BAZAR KARAT nie...
huhu
mse tu pon aku gi jejalan gn member aku...
ktorg berempat je...nek bas.
awalnye just gi CS je..tp tros melangkah gi bazar.
dorg sume ketawakan aku coz xpena gi bazar ni...
JAHAT sgt mereka2 ni...
ok la..mlas nk ckp byk, so tgok je la pic ye...

 yg tgh2 tu nmenye SHAH dn yg kanan tu nmenye ELIKA...
dorg ni kwn mse sekolah dulu...
tp xsgke dorg jgk leh satu POLI gn aku...
huhu.


aku still igt bler dorg ni jdikan aku bahan tok makeover...
dorg ckp aku ni pkai fashion sme je...asyik sua jean je..
so, dorg carikan blaus gn kain
pstu bagi aku pkai...hahaha
mmg xleh blar sgt2.


bergambar je la kitorg ni...huhu
sweet sgt.

ni la gambar pling cantek....
suke sgt pic ni...
ktorg mmg GILER2 jugak..
xsangke pulak leh jadi kawan baik.
pape un miss u all.
(ble la nk hangout lgi ni..)


so, buat kamu yg membace....klau ade mase, gi la BAZAR KARAT.
xrugi pon....coz korg leh cuci2 mate tgok barang2.
disamping itu, leh excercise kaki...
huhu.

ok la...smpi sini je okeh.
aku sudahi dgn ribuan trime kasih coz sudi bace.
dn Assalamualaikum sume.
slmt malam.

2 comments:

  1. ahaa..rindunyer aku time nie..
    bile la nk hangout lg..huhu!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. anytime dear..
      aku free je..cume money je xde.
      tp elika pulak, money ade, tp time pulak xde...haha

      Delete

 
♥ Copyright © 2014 ♥