~ MenYepi ~

Bismillahirrahmanirrahim 
 Hai2…assalamualaikum sume. 
 Peh, lame bebenor aku xupdate blog ni…
 bukn stkat sbulan, da berbulan2 da ni…lau mengandong da kua ank rsenye..haha (tetibe) 
 sawang2, lalang2 pon da tumbuh dgn mekarnye walaupon aku xsiram lansung…:p 
 Ade tikus, lipas, lipan…haha!! (over pulok kite) 
 nk dikate busy, blaja dip da lame habis da…bulan 5 2012 itu ari… 
 malah, da msok tahun 2013 da pon… 
 ape dah aku ni….hihi. 
 cter psal diploma ni, em…em…Alhamdulillah la…syukur sgt2 sbb result okeh.. 
 nk bgtw tu, xbole la yep…rahsia. 
 (ceh, aku ni nk rhsia2 bagai pulok doh…mcm la ade org bace blog aku ni…haha~) 
 hampeh sgt~ 
 tapi xpela…diploma pon da lepas…kire bruntung ngat3x… 
 maybe pasni smbong degree plok ke?? Hahaha..
 oppps, btol ke ape aku ckp ni?? 
 cm xcaye je... 
 tapi jujur aku ckp, mood nk blaja da kureng la… 
 nk cari keje je, simpan duet byk2 pstu KAWEN. 
 Hahaha… hok aloh, kawen je aku ni…xde mende laen. 
 Tp ape slahnye kn…mne tau jodoh smpi awal…xkn nk nolak pulop. 
 Iye dok??hahaha 
 Iye2 kn je la ye korg…(haha..mcm ade je) 
 So, kesempatan ni, aku mgucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2013 kpd sume 
manusia di muka bumi ini… 
 smoga azam korg tercapai pada tahun ini… 
 azam aku?? Xkn xde kot?? (haha,poyo je) 
 em, azam aku tahun nih,

 1. Nk cari keje..smoga tercapai~ 
 2. Nk blaja berdikari n xyah myusahkan parents 
 3. Nk jadi ank yg baik pada parents aku. 
 4. Blaja simpan duet.
 5. kalau da ade duet, beli kete. 
 6. Berusaha menjadi manusia yang lebih baik drpd sbelomnye

n the last one, yg pling penting drpd 6 diatas… 
 iaitu …. 
 7. Sentiasa ingat pada Allah SWT. 
 Itu lagi penting.. 

 Semoga azam aku ni tercapai…Amin. 
kite hanye mampu merancang tapi Allah SWT yg menentukannye… 
 Renung2kan dan selamat beramal…haha. 
 Okeh la…smpi sini je dlu… 
 Ti len kli update lgi…. 
 PASTINYE MELEtOP!! 
 Assalamualaikum….peace yo!!!

No comments:

Post a Comment

 
♥ Copyright © 2014 ♥