~LUMUT??~

Asslamualaikum…salam 1 Malaysia sy ucapkan…
haha..(terasa diri ini sgt poyo)
Em, mesti korg tertanye2 pe benda la topic arini yg aku nk citer…
Actually aku nk cter pgalaman aku gi gunung belumut…
tau x kt mne??
Lau de mse gi la search kt google yep…
(ceh, nk rhsia2 pulok aku ni)
Em, gunung belumut ni bole tahan la…
Best jgk la…
Time ni aku pegi gn member2 aku…org yg sme jgk mse gi mkn2 tu…
Aku ni mne la ade kwn lain kt poli yg rapat cm diorg…tu je la.
Kesian kn…hahaha.
Pe nk buat, aku ni pemalu orgnye…
Hahaha
em, ok berbalik kpd cter kite tdi..
kitorg gi nek dua kete…kete daus gn kete aben…
mlm sblom nk pegi, yg dak2 pnpuan a.k.a housemates aku,
ktorg masak nasi goreng…(klu xsilap la)
pastu, goreng kentang…nudget yg love2 tu…
pastu buat air anggur..
ktorg msokkn air ni dlm bekas yg besar…
pstu, ade yg beli jajan2..
especially, Aiza Alias…dy mmg suke jajan.
Thanks yep support jajan..haha.
Yg dak laki, ade yg buat meehun…
Makan besar kn ktorg ni…haha.
Ala, xpe..sumenye share duet…nk mandi puye pasal.
Siap beli pinggan, sudu gn cawan plastic lagi…haha.
Lokasi beli barang di Tesco…haha. Mmg terbaek.
Baju2 sume da siapkan…da bungkus awal2..
Tgal jalan je…~

Ni dy gelagat si Aiza Alias gn Nor Hasni yg da siap utk gerak…
Cer korg tgok beg yg aiza bwk tu…besar kn??
Dlm tu sume mknan jajan dy la…hahaha.
U are the best my dear… J

Hahaa…tgok la kwn aku si nur atikah a.k.a ET…
Mmg pntang tgok kamera…sempat lgi senyum…
Time tu ktorg tgh sibok tgu dak laki dtg…
Rsenye dorg bgun lmbat time ni…(nth,lupe pulok kite)

Yg dy ni…sibok gn kucing…
Nme dy ikin…atau akak ikin.
Knpe akak??
Em, sbb dy tua setahun drpd ktorg…
Kdg aku pgil dy ikin je..kdg2 kak ikin…
Belasah je la…yg penting dy ni sporting…

Hah…yg ni aku xtau kenapa….
Perdebatan antara aku gn Aiza Alias
Mybe ktorg men lawan2 mate je kot…haha :P


Tgok je la aksi2 ktorg…
yg gmbar atas aku tu nme dy rawaidah…
em, bile tgok pic aku gn motor tu…rse rindu pulok kt mtor tu..
tu la mtor aku gi klas…berempit gn Et…
malangnye, motor ni da kne jual gn bapak aku..
sbb aku excident…smpi patah bahu kanan…
excident berlaku kt highway pasir gudang..
hahaha..korg lau dgr nme highway tu mesti kecut perot kn…
org pgil highway maut…


Gambar ni sesudah smpi di gunung belumut…
Ape lgi, snap la kjenye…


Yg ni lagi la…da mcm ape nth.

Kwn2 aku…(ikin gn aiza)
bestie ever aku ni...(tiru ayt aiza)hahaha

Sebelom mandi…harus melantap dulu…
Time ni Perot da lapar ooo..
Hahaha…

Peace semua….

Em, harap maf..pic mandi tidak dpt ditayangkan disini ye…
Privasi utk tontonan semua…
Ape2 pon, pic2 ni betol2 trimbau kenangan dulu…best sgt waktu blaja…
jalan sini jalan sane.
Tp, ape yg penting, pelajaran tetap xtinggal…haha.
KORG, aku rindu wei nk brjalan2 gn korg…
Malangnye, da xdpt rse sume tu…kn?
Pape pon korg la best friend aku…
Rsenye smpi ni je kot topic aku ari ni…ti aku kupas lagi ye gn topic yg lgi hangat dn pastinye MELEtOP.
Da mcm NEELOFA dlm MELETop pulok…haha.
Pape pon, thanks sudi bace…
Assalamualaikum…peace yo!!

4 comments:

  1. wehh serius aku rindu saat2 nie..best kan..hahha

    ReplyDelete
  2. mmg best sgt doe...
    rindu giler2...
    time ni berjalan je kn kje nye..
    sweet sgt ble igt blik...

    ReplyDelete
  3. jom set time kite hangout..rinduuu =(

    ReplyDelete
  4. em..mcm da susah jek...
    msing2 da dok jauh...
    lgi2 ekin gn aiza...
    cmne nk set time??
    em, senang cter jumpe mase konvo je...haha

    ReplyDelete

 
♥ Copyright © 2014 ♥