~ Sedih Hatiku ~

Assalamualaikum...
buat anda2 diluar sane ^_^

arini aku just nak share rase sedih...
maaf 
tapi aku mmg xleh tahan pilu dihati ini..
xboleh nk simpan lagi
blog ni je la yang bole aku kongsikan,
utk aku luahkan

klu nk digambarkan, mmg xdpt.
klu nk dilukiskan, mmg xdpt.
klu nk diungkapkan, lagi la xdpt...
namun rase sedih ini tidak dapat dipendam lagi....

salahkah aku?
berdosakah aku?
kenapa aku diperlakukan begitu?
kenapa dan mengapa?
tidakkah kau mengerti isi hatiku?
tidakkah kau faham diriku?

janganlah kau hukum diriku...
janganlah kau seksa jiwaku...
tidak dapat menanggung pilu dihatiku...
plez plez dan plez..
tolong aku...
faham aku...
itu pintaku...

Ya Allah, kuatkan semangatku...
cekalkanlah hatiku...


p/s > pada kamu semua, hati kita ini ibarat bunga...
jika kita happy, gembira...
ia akan kembang mekar..
tapi jika sedih, pilu, sepi...
maka automatik ia jadi layu...
so, jagalah hatimu..
jgn biarkan ia layu...
okeyh..

thanks sudi bace
bye sume...
sobsob
assalamualaikum..
peace yo!!!



2 comments:

  1. haaaa knpe nie bebs???
    macam ader problem besau jer

    ReplyDelete
  2. em, da ok da skunk...huhuhu.
    pape pon, thnaks ye syg.

    ReplyDelete

 
♥ Copyright © 2014 ♥