Chaiyok Ika!!



Assalamualaikum w.b.t buat pembaca diluar sana.

Hari ini saya rasa sungguh nervous..
sebab apa ye??
sebab tinggal 5 hari sahaja untuk saya interview kerajaan.
serius, takot!!
Apa-apa belom prepare lagi..
maklumat pasal organisasi tu dah dapat and dah print pon..
tapi belom bace 1 patah lagi..hahaha.
ape lah saya ni kan.
nervous tetap nervous...
takot tetap takot...
tapi saya tetap kena berusaha.
kena hadapinya dan kena tempohinya..
ini soal masa depan saya.
tak boleh buat main...tak boleh buat sambil lewa...
lagipon, bukan senang nak dapat kerja kerajaan..
temuduga itu pon kadang susah nak dapat...betol tak?
dah dapat interview ini pon sudah cukop baik.
Alhamdulillah...syukur Ya Allah.
saya akan buat yang terbaik..
dapat tak dapat, itu belakang kira.
kita tidak boleh RENDAH DIRI sangat...
dan kita jugak x boleh terlalu yakin sangat boleh dapat.
Sebab kalau kita terlalu yakin, dah macam berlagaklah pulak...
pastu nanti andai kata tak dapat, menyesal tak sudah...betol tak??
so, kita buat relax je..
kita just pastikan kita buat yang terbaik..
keputusannya, biar Allah yang menentukan.
rezeki masing2 kita tidak tahu.
so, kita kena berdoa, tawakal dan berusaha.
em, doakan saya ye.
wassalam daripada saya.



2 comments:

  1. wat leks..wat cool..wat peace
    chaiyok2 ika..
    aku doakan yang tebek untuk bestie aku nie..

    ReplyDelete
  2. wat peace tu yang xleh blar...haha
    pape pon, thanks my syg...
    muahahaha.

    ReplyDelete

 
♥ Copyright © 2014 ♥