Tahniah Kawan >


Assalamualaikum...

Hari ini dapat berita happy daripada seorang kawan..
itu pon saya dapat tahu melalui facebook dia...
alhamdulillah, she is already get pregnant..
seriously, I am so happy for her.
That is was a good news..
not only good but a great news...
Thanks to Allah.
Syukur kerana Allah telah makbulkan doa dan harapan si dia n husband.
Setelah hampir 5 or 6 bulan mereka kahwin, akhirnya impian tercapai jugak.
Tetiba rasa sedih pulak dalam hati...
Yelah, she is also one of my BFF in Politeknik.
Saya rasa sedih sangat bila tengok orang sedih...
dan jugak bila tengok orang dapat berita gembira..
serius, memang rasa sedih..
Kadang-kadang rasa macam kita pulak yang over...
betol tak??Hahaha
Lantaklah..tapi saya memang jenis orang macam gini...
Tapi bila tengok dia dah pregnant, tiba2 timbul rasa ingin alami perasaan macam dia...
kahwin dan sekarang dah pregnant...
emm, macam best je kan...
Setiap orang akan ada rasa ingin ada family sendiri..
betol tak?
SO, pada sesiapa yang dah ada niat untuk berkahwin, cepat2 lah berkahwin...
okeyh.
Lastly, I hope my friend will take care of herself and also her baby.
I always pray for you, my friend.
Insya Allah.

p/s > hope after this, it going to be my turn...insya Allah.

(entah apa2 je saya speaking...macam terabur je. tapi tak apa, confident itu penting ye. peace!! ^_^)



2 comments:

  1. Excited dik nak jadi aunty.. Hahah tak sabar nyer

    ReplyDelete
  2. haha...mmg excited.
    tp aku lgi excited klau aku dpt ank buah drpd ko...HAHA

    ReplyDelete

 
♥ Copyright © 2014 ♥