5 Jun 2013 - Hari Mendebarkan


Assalamualaikum

HAri ini nak menceritakan hari mendebarkan buat aku...
5 jun 2013...tarikh yang ditunggu-tunggu.
penuh debaran, penuh kerisauan, dan penuh kebimbangan..
You know what, tarikh itu aku telah berjanji dengan en.boyfriend untuk pergi ke rumah family dia dekat Kluang.
First time tu.......serius takot sangat.
macam-macam perkara yang berlegar2 di ruang kotak fikiranku...
kadang-kadang takot pulak untuk memikirkannya.
cewahhh!!
tapi kan, sampai bila tak pergi rumah family dia kan?
xboleh macam tu...kita dah berkawan lama, seganlah kalau tak jumpa family.
betol x saudara dan saudari??
tak apa, ika berani...ika kuat.
come on ika...jangan takot.

doakan saye ye kawan-kawan.
Semoga everything will be okay.
Amin.

2 comments:

  1. FUYOOOOO nak jumpe mak mertue la seyh.. Oitt bwk bju tyto sane tau. Hihi

    ReplyDelete
  2. tido?? memang tak la..
    mak aku mane kasi klu aku tdo uma org...
    mak aku xsuke n xkasi bebs...
    aku blik hari je la...

    ReplyDelete

 
♥ Copyright © 2014 ♥