My Friend's Engagement


Assalamualaikum semua...

Okeyh..hari ini mood nak menaip datang lagi...
ditambah dengan line yang tidak slow ni, rasanya memang masa yang sesuai sungguh...
hahaha :)
okeyh, semalam aku dah cerita pasal majlis kahwin my cousin.
now, tiba masa pulak untuk aku nak cerita pasal majlis tunang member aku.
actually, aku bersyukur dapat kawan dengan dia...
sebab aku ini memang jarang dapat member lelaki..
lagi2 yang rapat.
memang susah bebs.
lagipun orangnya sporting...gila-gila.
so, aku boleh layan dengan dia ini.
aku kenal dia pon daripada my BFF aku.
dahulunya mereka berdua ini couple tapi mungkin tidak ada jodoh antara mereka.
walaupun begitu, aku tetap kawan dengan si dia ini.
kawan still kawan..betol tak?

time tu, aku datang majlis dia with en.boyfriend.. ^_^
en.boyfriend pon dah jadi member baik dia...haahha.
tak sangka betol.
time datang tu, malangnya tidak dapat masuk ke rumah sebab dah penuh dengan rombongan keluarga si dia ini.
so, aku duduk dekat tempat ruangan makan di luar, berhadapan dengan swimming pool.
peh, bila tengok swimming pool tu macam nak terjun je rasa. ^_^
maklumlah, dah lama tak berenang...serius, memang gian habis.
kebetulan pula, member aku si elika dengan istillah ada datang juga.
dapat jemputan jugak lah..hehehe.
so, borak2 la sampai lebam.
then, rombongan keluar pastu kitorang pon makan hidangan yang disediakan.
lepas kedebang kedebung, kami pun balik.

sebelom balik, sempat snap pic dengan tunang member aku ini..
hehehe ^_^


p/s > selamat bertunang ye buat kamu berdua...jagalah hubungan dan semoga kekal ke jinjang pelamin. Amin.

No comments:

Post a Comment

 
♥ Copyright © 2014 ♥