My Cousin's Wedding 2


Assalamualaikum...

kembali aku nak berbual bicara di blog ini.
Rasanya sudah agak lama tidak update blog.
Ini semua gara-gara line broadband yang tersangatlah slow...
macam kura-kura...Hehe.
Geram jugak dibuatnya..
So, kesempatan ini..aku terpaksalah post banyak2 tajuk.
Lagipun, memang banyak benda nak kongsikan dekat sini.
Sementara line tengah okeyh ini kan, baik ambil peluang yang ada...Haha.

11 Mei 2013
So, hari ini tetiba aje nak cerita pasal wedding my cousin lagi sorang ini.
Actually, pakcik aku ini kahwin lain. So, si dia ini merupakan anak kepada isteri pakcik aku.
So means anak tiri pakcik aku lah.
Rasanya, still boleh panggil cousin jugak kan...betol tak?
As usual, kami berempat, ayah, mak dan adik aku pergilah kenduri kahwin cousin aku ni..
namenya Ika jugak...Hahaha.
Setibanya aku dekat sana, ramai jugak saudara-mara aku yang sudah sampai.
So, lepas makan kitorang duduk2 lah dulu.
memang tak ada benda nak buat sebab pakcik aku dah pakai orang 'kendarat' dia sendiri.
time boring duduk tu, aku dengan cousin aku memulakan aktiviti kami iaitu snap2...haha.
itu sudah tentu ye..
sementara pengantin tengah makan berdamai, kami snap la sekejap.
tapi sebelum itu kena mintak izin kt makcik aku dulu lah... ^_^



Actually, comel pelamin dia kan...huhu.

Lepas pukul 4 lebih, kami pon beredar pulang ke rumah masing-masing.

p/s > buat cousinku ika, selamat pengantin baru ye. Semoga kekal ke anak cucu dan selamanya.

I think sampai itu saje kot cerita aku pasal cousin aku kahwin ini.
Lepas ini nak cerita pasal member aku tunang pulak.
(em, byk sangat orang tunang...orang kahwin, aku je tak kahwin2 lagi...HAHA)

As-Salam semua.

No comments:

Post a Comment

 
♥ Copyright © 2014 ♥