Bengang


Assalamualaikum...

hari ini tetiba je nak kongsi kebengangan aku pada semua sekian yang ada..
Ini semua gara-gara en.boyfie...
semalam pergi keluar dengan si dia..
kitorang plan nak beli cincin...
(wau, cincin??)
express cik ika ni kan..
hahaha...actually si dia nak beli awal dulu...tapi rancang tunangnya tahun depan..
lambat lagilah..okeyh.haha.
kebetulan sekrang ini, emas tengah turun harga...
serius!! rugi kalau tak beli..
so, sebab itulah en.boyfie nak beli awal2...^_^
nanti emas dah naik harga, banyak susah ooo...haha.
masa tengah tengok2 kat kedai tu, ya Allah..memang ramai orang.
Staf kedai tu pon tak cukop orang.
lepas da tunggu lama sambil tengok2 daripada meja kaca tu...
aku pon suruh si dia tunggu kejap...
aku nak merayap pergi jalan2 kejap.
nak tengok kalau2 ada lagi x kedai emas kt deret situ..
so, lepas aku balik semula kt kedai tadi,
en.boyfie dah marah2 aku.
dia cakap aku ini merayap mana je...
sebab tadi dah ada staf datang...pastu kebetulan orang tak ramai kat situ...
so, si dia marah lah...time tu orang lain dah datang pulak...
dah jadi ramai sikit...
mestilah si dia marah...panas hati.
tapi yang buat aku bengang ni, si dia tu marah aku sampaikan ada sorang customer ni perasan.
bengang sey...budak pompuan tu asyik tengok je aku..
mana tak malu..so, time tu.....aku teros dah xde mood nak tengok cincin...
hati dah xde dah nak tengok cincin ni semua...xde perasaan dah.
tapi, aku still buat relax je...takot pulak budak tu perasan.
so, control jelah.
last2, lepas dah pilih dan bayar...ktorg pon jalan.
dan en.boyfie mintak maaf kat aku...^_^
hahaha...cute pulak mase tu..
em, apa yang da lepas biarkan lepas...
apa pon, aku tetap sayang dia...cewah!!


ok semua...itu je nak cerita.
maaflah kalau aku ni terlalu open pulak sampaikan nak cerita benda2 cenggini.
tapi nak buat cam mana...blog ni da macam dairi aku lah..
so, apa aku kesah...betol tak?
hahaha...
wassalam semua.

6 comments:

  1. Nak tengok... Nak tengok..

    ReplyDelete
  2. cincin biasa2 je la syg...em, cincinnye kt daus...daus simpan...mggu depan dy nk bagi mak dy...suro mak dy simpan plak...HAHAHA
    serius memang rambang mata tengok cincin2 tu semua...rase mcm nk beli semua jep...^_^

    ReplyDelete
  3. Wahh bile la turn aku plak kan.hahha.. Spe no ajak aku kawen nie. Kahkahkah

    ReplyDelete
  4. insyaa Allah...turn awk bakal menyusul..
    asalkan awk jgn pena berhenti brusaha dan menunggu...
    okeyh darling??

    ReplyDelete
  5. hahah ader jodoh ader la..kikiki
    lau tak aku mnjande jerla..hahha
    jande plakkan

    ReplyDelete
  6. jande??/
    oopps!! hahaha..
    ape plak jande...andartu la... :)

    ReplyDelete

 
♥ Copyright © 2014 ♥